Roditelji
Obavijesti
Obavijest o kolektivnom godišnjem odmoru
Dječji vrtić Mačići u razdoblju od 1. do 15. kolovoza 2024. godine koristi kolektivni godišnji odmor. Sve upite možete poslati na e-mail: info@djecjivrticmacici.hr. Odgovor ćete
Upis djece u Dječji vrtić Mačići u pedagošku godinu 2024./25.
S roditeljima djece koja se nalaze na listi upisanih održat će se inicijalni razgovori. O datumu i terminu inicijalnog razgovora svaki roditelj zasebno će biti
Rješenje o upisu djece u Dječji vrtić Mačići
Na temelju skraćene bodovne liste za upis djece u Dječji vrtić Mačići koju je dana 12. lipnja 2024. izradilo Povjerenstvo za upis, ravnateljica Dječjeg vrtića
Javni poziv za upis u program predškole
Upis u Dječji vrtić Mačići u obvezni program predškole za školsku godinu 2024./2025. vrši se za djecu rođenu u razdoblju od 1. 4. 2018. do
Javni poziv za upis u Dječji vrtić Mačići
Upisi u Dječji vrtić Mačići vršit će se za djecu od navršenih godinu dana do polaska u osnovnu školu sukladno Zakonu o predškolskom odgoju i
Redoviti program vrtića
Pismo dobrodošlice Draga djeco i dragi roditelji, Na početku još jedne pedagoške godine želimo Vam izraziti dobrodošlicu u naš vrtić, a starim polaznicima sretan povratak
Savjeti i publikacije
Stručni suradnik
Tko je edukacijski rehabilitator, stručni suradnik u dječjem vrtiću
Edukacijski rehabilitator, stručni suradnik je osoba koja u dječjem vrtiću prati i uočava postoji li neka poteškoća zbog koje je djetetu potrebna adekvatna potpora ili podrška u usvajanju vještina i znanja primjereno njegovoj dobi. Ona svojim edukacijsko-rehabilitacijskim postupcima i savjetodavnim radom nije samo potpora vašem djetetu već i odgajateljima, stručnom timu, ravnatelju i Vama roditeljima, a sve u s ciljem stvaranja podražavajuće okoline za rast i razvoj vašeg djeteta. Edukacijski rehabilitartor, stručni suradnik u dječjem vrtiću promiče i potiče načela inkluzije koja podrazumijeva uvažavanje djece s teškoćama u razvoju kao ravnopravne sudionike odgojno-obrazovnog procesa. U stalnoj je komunikaciji sa zdravstvenim ustanovama i ustanovama socijalne skrbi te drugim čimbenicima u prevenciji razvojnih poremećaja u djece. Prati, proučava i provjerava u praksi znanstvene i teorijske spoznaje s područja edukacijsko-rehabilitacijskih znanosti, samim time podiže kvalitetu vlastitog rada te cjelokupnog procesa uključivanja djece s teškoćama u zajednicu.